Tuesday, April 19, 2011

Te vroeg gejuigt

Te vroeg gejuicht, hij gaat door met zijn kwabbel theologie!

Gisternacht, toen ik terug kwam van een heel gezellige Seider avond bij onze oudste dochter, en met een veel te volle buik van de smullerij die mijn dochter had klaar gemaakt, en ik veel te veel van heb geproefd. Met een volle maag kan ik niet slapen, dus wat doet men in zo een geval, natuurlijk men gaat naar de computer en lees alle nieuwe reacties, blogs e-mails. En waarachtig, in grote vette letters staat geschreven dat Mihai zijn excuses aanbied voor wat hij heeft gezegd over mijn moeder.

Even na denken, wat doen we nu, en natuurlijk schrijf ik een antwoord d.m.v. mijn vriend Timmer Ark, dat ik zijn excuses accepteer, en als hij mij met rust laat, doe ik het zelfde. Ik kan dit natuurlijk niet zelf schrijven want ik ben nog steeds geschorst. He, nu voelde ik me minder zwaar en na een prachtig concert van Jiddische muziek op TV, ging ik slapen.

Deze morgen, kijken wat er nieuw is, en wat zien we dan:
David Verveer gaat verliezen
0
dinsdag 19 april 2011 8:05 door Mihai Martoiu Ticu
Tags: israel, palestina
Als reactie op mijn excuus over de uitspraak over zijn moeder lanceert David een nieuwe drogreden en een dreigement: “Nu over het excuus van Mihai, wil je a.u.b. plaatsen dat ik het accepteer, en als hij mij met rust laat, zal ik hetzelfde doen.”
Als David gelooft dat zijn dreigementen, leugens, smaad, laster en hetze tegen rationele argumenten in verdediging van een bezet volk, de critici monddood kunnen maken, dan vergist hij zich net zo schromelijk als Hitler en Napoleon tijdens hun invasies in Rusland. Het is wel waar dat ik niets over zijn moeder meer zal zeggen, maar het volgt daaruit niet dat ik David Verveer, E.T., The_Saint en alle andere Israëliërs verder hun misdaad ongemoeid laat plegen. De Israëliërs zijn collectief schuldig voor de meeste misdaden die de staat Israël pleegt, zoals bezetting, etnische zuivering, mogelijk oorlogsmisdaden, misdaden tegen de menselijkheid, verschrikkelijke mensenrechtenschendingen, zoals martelen, doden, zonder rechtsgang opsluiten van Palestijnen, inclusief minderjarigen en andere misdaden.
Dus wat blijkt, dat ik te vroeg gejuicht heb, dat hij niet van plan is om ons ongestoord te laten bloggen, op alles zal hij zijn intelligente reacties gaan publiceren, wat natuurlijk zijn democratisch recht is, en daar ik hem geheel beu ben, samen met zijn vriendjes, die als heilige paddenstoelen ontwaken om Israel te beschuldigen van alles zelfs van de zondvloed en de kruisiging.

Ergo, geen andere keuze, daar ik niet weer wil worden beschuldigd, heb ik besloten om iedereen die mij en mijn land aanvalt op mijn blog (op de 24ste kom ik terug), gewoon zal uitwissen en blokkeren. Dit is tegen mijn principes, maar ik heb geen zin meer in die walgelijke geklungel van die kwabbels.

En inderdaad dreig ik, Mihai heeft geen idee waar het vandaan zal komen, maar als hij mij niet met rust laat, help ik hem met zelf ruinatie. Elke aanval krijgt een repraisal, misschien merkt hij dat niet direct, maar geloof mij, ik begin goed te zijn in dit spelletje. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus begin maar met het tellen.

2 comments:

Herman said...

Je maakt het steeds bonter David

Ik ben het helemaal niet met je manier van reageren eens (:

david verveer said...

Herman, tot mijn spijt interreseert mij jou opinie geheel niet,
Ben, wat in hemelsnaam in een haantjesgedrag?