Saturday, April 23, 2011

Intussen ben ik nog steeds geschorst op de VKBlog

Iedereen die mij heeft gemist, van harte bedankt.

Als alles goed gaat, en de VKBlog moderator aan zijn woord houdt, mag ik morgen weer meedoen met het bloggen op de stervende VKBlog, en daar ik morgen een drukke dag heb, schrijf ik mijn eerste blog na mijn schorsing, de avond daarvoor.

Ten eerste ben ik geweldig geëerd dat vele mensen over mijn schorsing schreven, en dat ik mijn naam bijna elke dag heb gelezen op een van de blogs, ik wist niet dat ik zo populair was (ben), en vind ik dat een hele prestatie, daar ik vijf jaar geleden mij niet meer kon uitdrukken in het Nederlands, en op een wilde dag besloot dat ik ga proberen om in het Nederlands te schrijven, in plaats in het Engels. Nu wil ik niet gaan zeuren over de schorsing die onverwachts kwam, en volgens mij niet verdient. De Moderator schreef mij een e-mail dat ik in mijn geruzie met een van de blogger te ver was gegaan, en daar mee was ik geschorst voor twee weken.

Ik voelde mij beledigd, maar daar ik een sterk vermoeden heb waar het vandaan komt besloot ik er niet over te janken, en mijn straf uit te zitten. Wel moet ik bekennen dat ik zo wie zo, door ging in mijn gevecht met Mihai, d.m.v. mijn 5 jaar oude blog adres: dverveer.blogspot.com. En na mijn eerste blog zag ik dat hij hapte als een vis die hongerig is, dus kon ik doorgaan met mijn wraak voor het beledigingen van mijn moeder, en vijf minuten later met een nieuwe aanval, en aanvallen op andere pro-Israëlische bloggers, intimideren, en ander vuiligheid, maar het ergste was dat hij ook durfde te beweren dat wij kindermoordenaars waren, met namen er bij, E.T. the Saint en David Verveer.

Mihai was wel zo vriendelijk om er op te wijzen bij wie wij terecht kunnen om onze klacht tegen hem in te dienen, en door middel van een goed persoon, hebben wij al de blogs en reacties van Mihai, om onze klacht te bewijzen.

Genoeg over die dwaas, zonde van mijn tijd (als een oude man, volgens een van de reacties). Wel wou ik even duidelijk maken, dat mijn gevecht tegen die kwabbel en consorten is uit principe, uiteindelijk ben ik niet meer de bejaagde prooi,van mijn kinderjaren, en niet de tweede rang burger van de zestiger jaren, ik ben nu vrij, in mijn eigen land, waar ik trots op ben, en niet van plan om de kaas van mijn boterham te laten eten. En alle persoonlijke aanvallen zal ik straffen op mijn manier, en als de Moderator mij weer zal schorsen, het zij zo! (weet niet zeker hoe je dat schrijft).

Nu lees ik een vredes (oorlogs) discussie onder de leiding van Reggie Roning, wat ik een grote quatsch vindt, denken jullie dat het zo simpel is, en in een paar vragen door en bij Hollanders, jullie het geschil van 100 jaar kunnen oplossen? De issues zijn geheel niet genoemd, en propaganda kreten worden beschouwd als de opinie van de West Bank Arabier, terwijl in de hele discussie, de West Bank en de Gaza strip door elkaar worden gehaald. Dit “make belief” is in mijn opinie kinderachtig, helpt niemand, het enige wat kan helpen is een (desnoods) geforceerde vredesconferentie die de veiligheid van Israel verzekerd maar ook genoeg aan de toekomstige Palestijnse staat geeft dat ze een zelfstandig land zullen krijgen.

Nu vindt ik het hinderlijk dat Arjan, Robert, Mihai en Reggie, internationaal plakwerk leveren, zonder te kijken (of misschien expres) publicaties van 5 tot 50 jaar geleden, in andere omstandigheden en zonder enige aandacht of deze brieven werkelijk gegrond waren en / of alleen maar propaganda, zoals ik heb aan getoond over de kindermoord in Gaza, volgens een Engelse krant (erg anti Israel) bleek onwaar te zijn, zie mijn blog in dverveer.blogstop.com.

Mijn vraag is, denken jullie (de kwabbels) werkelijk dat wij Israëli’s de bedoeling hebben om kinderen te vermoorden? Is jullie haat zo intense?

Intussen rond ons heen is de Arabische wereld in opstand tegen hun eigen regering en despoten, en wij zijn er helemaal niet gelukkig mee, want wij en jullie weten niet wie na dat de rook is verdwenen, de macht krijgt. Dat het geen democraten zullen zijn, is erg logisch, want democratie is een begrip dat moet groeien in de bevolking, en de Arabieren (ook door hun godsdienst) begrijpen de democratie geheel niet, en kan je niet verwachten dat hun een twee drie democraten worden, wel kan je verwachten dat de Islamieten in Europa, de eeuwen oude, falende democratie zullen proberen te laten vallen, en dat Wilders niet het juiste gereedschap is om dat te stoppen.

Intussen zijn jullie onder de indruk van een klein Arabisch meisje en een Israëlische soldaat, zou het kunnen (nee zo laag is de Islamitische propaganda niet) dat dit een propaganda filmpje is, kom nou, hoe oerdom kunnen jullie soms zijn?

Ik weet niet of ik nu weer geschorst wordt, want kritiek en geruzie willen ze niet horen bij de moderatie, veel makkelijker om die jood de mond te snoeren, maar goed, ik beloof om niet te huigelen, en de volle waarheid te schrijven.

Mark en E.T. bedankt voor jullie help, pettig Pasen, Hag Sameach,

David Verveer, Kfar Saba, Israel.

No comments: