Friday, April 22, 2011

Laster, smaad en stalking op het VK Blog

Laster, smaad en stalking op het VK Blog

Inderdaad, ik neem wraak op de aanvallen van Mihai, met kinderachtige plagerijen, en als men dus voor men iemand beschuldigd schrijf, “dat in mijn opinie”, of, “ik vermoed dat” dan is het geen laster maar openbaring van mijn gedachten en vermoedens, en nog steeds in de landen Nederland en Israel zijn gedachten vrij.
Jullie kennen het liedje: Hemel en Aarde kunnen vergaan, maar vrolijke musici blijven bestaan. Dus Mihai, er is geen laster in wat ik heb geschreven op mijn blog, maar nu las ik dat jij E.T. the Saint en mij kindermoordenaars heb genoemd, en je heb dus niet er bij geschreven dat jij vermoed (denken kan je niet, dus ook niet schrijven).

Nu lees ik dat wij een aanklacht tegen jou kunnen in dienen , waar, het adres dat jij zo vriendelijk heb gezonden:

Mihai Martoiu Ticu 22-04-2011 23:09
Ja, ik heb me daarover laten adviseren. www.iusmentis.com/maatschappij...

Ik denk dat dit enorm goed zal staan in je CV bij je werkgevers, wie dat ook mogen zijn, misschien krijg je daarvoor zelfs een bonus.

En ja, Mihai, ik heb je alweer op een leugen betrapt, jij heb mij geschorst gekregen, al dus schreef jij aan Reggie, en het ontkennen daarvan maakt jou zaak steeds ongelooflijker.

Nu de vraag van Reine jRegalo, wanneer dit gaat stoppen, Reine ik weet het niet, het rotte met oudere mensen, zo als ik, wij blijven veel langer kwaad, vooral omdat de tegenpartij mijn land en mijn volk aanvalt, met leugens, onwaarheden en vuile propaganda, met het plakken van meer dan 10 jaren (of ouder) plaksels te plaatsen over Gaza (Gaza is veel later over genomen door de Hamas organisatie, en de toestand van toen, heeft natuurlijk gen bal te maken van de situatie vandaag in dat gebied).

Het rotte is dat Mihai en zijn discipels dit weten, maar denken dat de Nederlandse lezer dat niet weet of niet realiseert, dus is het goal elke keer met zo een document, niemand vraagt daar na wie was verantwoordelijk in Gaza.

Dus Reine, ik als dat oude ventje voel dat ik mijn land en volk moet verdedigen tegen kapitalistische nihilisten, zoals ik Mihai en co. Zie in mijn opinie.

3 comments:

david verveer said...

Mihai Martoiu Ticu 23-04-2011 08:27
@Reine

Voordat je mij van iets beschuldigt, moet je de bewijzen produceren. En de bewijzen liegen niet: David Verweer is bezig met stalking, smaad en laster. Vandaag heeft hij nog een blog over mij geschreven. Met nieuwe leugens daarin. Dus het is nu eenmaal wetenschappelijk aangetoond dat David Verweer een stalker is en jij hebt geen enkel bewijs geproduceerd dat ik David lastig zou vallen. De feiten, he? Never let the facts ruin a good story.

david verveer said...

! - Welke leugens, wat is niet waar Mihai, ik kan alles bewijzen wat ik schreef, zal het ook doen als ons klacht tegen jou opkomt.
2 - Wetenschappelijk aangetoont? Welke wetenschap, wat heb je aangetoont, wat kan je aantonen, je begrijpt zelfs de woorden niet die je schrijft, je bent IN MIJN OPINIE een kinderachtig klein mensje.

david verveer said...

En dat is precies wat ik bedoel met de Islamitische propaganda, en het plakken van Mihai, hij had het over kindermoorden in Gaza, wanneer? In October 2004, het was gedurende een actie van de IDF (nog voor dat wij hadden terug getrokken uit Gaza, en alle nederzettingen daar hebben over handeld, met de tuinbouw kassen in tact Deze militaire actie was, ja jullie raden het wel, het schieten van raketten in Israel, over 100 per dag, terwijl al bekend was dat Israel uit Gaza zou gaan.
Zie hier een mededeling van een Zuid Afrikaanse Krant op 15 October 2004 == UPDATE 18/10/2004

AFP have apologised, but the Star have not.

AFP-Mideast-Israel-Gaza-military: CORRECTION

'Israel's Gaza offensive shows no sign of let-up after two deadly weeks'

ATTENTION - CORRECTION in our story Mideast-Israel-Gaza- military sent on Tuesday October 12 ex-Gaza City please ignore the erroneous reference in the first paragraph that stated that most of the 111 Palestinians killed in the two-week Israeli operation in the Gaza Strip were children. This was wrong and was removed from subsequent leads to the story.

AFP

Posted on October 14, 2004 in SA media | Permalink | Comments (0)

Dit is het voorbeeld van de manier dat Mihai en zijn opdrachtgevers werken, hij zoekt een beetje modder op, hoeft helemaal niet waar te zijn, geeft niet dat dit 7 jaar geleden was, in een geheel andere situatie (die hij niet verklaard, dat is helemaal niet belangrijk, hij liegt, bedriegt, vervalst plakwerk, en dat wordt (volgens hem dan) een rechter, God help Nederland!