Friday, April 22, 2011

DE nieuwe graaf Dracula versie

Een nieuwe Graaf Dracula versie!
Een nieuwe Graaf Dracula versie is nu geschreven, waar het hoofd figuur een Roemeense Kelner is, in het restaurant van een rechtshof in Rotterdam.
De kelner houdt erg van de atmosfeer van het hogere gerechtshof, en langzaam maar zeker begint hij zich te verbeelden dat hij een van de rechters is, (of althans daarvoor leert). Hilarisch is het hoofdstuk waar hij een tentamen moet schrijven.

Hij is een verwoed lezer van de samenvattingen van uitspraken van rechters, die hij dan op het Internet plaatst, als ondersteuning van zijn argumenten. Hij schrijft zelf de reglementen en daarna triomfantelijk juicht hij, dat het dus wetenschappelijk is bewezen.

Onze held is tevens sportleraar, en heeft hij volgens de film, net als Graaf Dracula, nachtelijke avonturen waarin hij in een soort van duivel verandert en kleine kinderen verkracht. In deze moderne versie zit er ook een beetje psychologie, in de morgen als hij ontwaakt, herinnerd hij zijn nachtelijke avonturen, maar hij weet niet voor zeker of het werkelijk dromen waren, of dat hij nachts werkelijk actief is.

Elke keer als een pedofiel wordt gezocht door de politie, heeft hij angst dat zijn gespleten inner zelf de gezochte kinderaanvaller is.
Een van de gevolgen van zijn (gedroomde) nacht avonturen is dat hij de gehele tijd over kinderverkrachting spreekt, wat hem verdacht maakt in zijn omgeving. Het einde van de film is niet volgens Hollywood, hij wordt gearresteerd door de politie voor iets wat hij niet gedaan had, maar wordt gevaarlijk verklaard door de psychiater, en word opgenomen in een instituut. Daar verdwijnen langzamerhand zijn dromen, en na vijf jaren gaat terug naar zijn oude baan, kelner in de rechtbank.
Dit verhaal is volkomen verzonnen, en heeft niets te maken met levende of gestorven mensen, en als de lezer of de film kijker er iemand uit erkend is dat zuivere toeval, en zeker niet de bedoeling.

Dit is de Wikipedia over de originele Graaf Dracula:
Graaf Dracula
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Graaf Dracula is een fictieve aristocratische vampier uit Transsylvaniƫ, die model heeft gestaan voor de meeste vampiers in de moderne cultuur. Graaf Dracula is de hoofdpersoon uit de roman Dracula. uit 1897, geschreven door de Ier Bram Stoker. Zijn personage is door Stoker gebaseerd op de Karpatische heerser Vlad Dracula.
Er zijn diverse films die op deze roman zijn gebaseerd. In enkele van deze films lijkt de hoofdpersoon niet meer op het personage zoals die door Stoker is neergezet.

4 comments:

Herman said...

tsjonge jonge...

Sprookjes door david.
Wat een gezever...Waar slaat dit nou weer op. Heb je niks anders te schrijven... of doen?

david verveer said...

Tot mijn grootste consternatie lees ik nou op een van de vele reacties van Mihai en kornuiten tegen de Israeli E.T. dat hij deze blog heeft gelezen, en daar om beledigd is, het gaat over hem, beweerd hij, en dat zijn leugens. Ik begrijp niet wathij wil, zijn naam komt niet voor, het gaat over een kelner met nachtmerries, die op het eind voor gek verklaard wordt, waar is de vergeleiking tussen die Dracula en Mihai. Zover ik weet heeft Mihai al deze fijten ontkent, en daar ik denk dat hij nooit liegt, kan hij het niet zijn.Morgen schrijf ik een blog over klein duimpje, gaat hij dan weer protesteren? Als hij geen stalker is, dan wie wel, kijk hij achtervolgt me zelfs op blogpost, waar ik al een blog heb sinds 2006.Ik denk heus niet dat zijn bazen hem zullen betalen voor stalken, rare mensen die kelners.

david verveer said...

Beste Herman,
Jammer he, dat ik zever, en dat jij niet begrijpt waar op dit slaat.Aan jou comprehensie (begrip) kan ik niets doen, maar ik heb je al veel keren uitgelegd, dat je geen plicht heb om mijn onzin te lezen.

david verveer said...

Heren ik heb genoten van jullie onzin,
1 - Onze Pasen (Pesach) begon Maandag en eindigt maandag, wij gedenken de uittocht uit Egypte, en de vrijheid. Het Christelijke Pasen is meestal in dezelfde periode, maar door dat wij een andere elling hebben zir er soms een paar dagen verschil in.
2 Mijn laatste blog ging over een gek die net als Dracula nachtelijke sexuele misdaden deed,en niet zeker was of het een droom is of niet, ik snap niet waar in hemelsnaam Mihai denkt dat ik het over hem heb, hij is toch geen kelner. En ik heb nog zo gezegd dat dit een fantasie is.
3 - De tekst die hij heeft geplakt is werkelijk geplakt uit twee verschillende blogs die beide over een ander onderwerp gingen, ik dacht dat een rechter wel zou weten dat zoiets verboden is, en dat ik hem kan aanklagen voor leugens over mij te versprijden.