Thursday, April 21, 2011

Mihai, haat je Israel of is het persoonlijk?

Mihai, een vraag haat je Israel en de Zionisten, of is het persoonlijk?

Deze vraag puzzelt mij gehele tijd af, als ik de rare stukjes van jou leest, je aanvallen en domme uitleggen, ik bijvoorbeeld haat je niet, in deze dagen moet men zijn inkomsten verzekeren en is het moeilijk om te leven op een kelner salaris plus tip. Maar ik heb medelijden met jou, daar je verplicht ben op een laag intellectuele peil te schrijven, om de kwabbels (of medelopers) happy te houden, en wat is beter dan die Joden, de les te leren.

Nu nadat ik jou intimidatie met een medeblogger heb bestudeerd, en jou redenering dat dit volkomen gerechtvaardigd was, en wetenschappelijk bewezen (welk bewijs en welke wetenschap?) is dat het thema van je kelners tentamen?
Hier schrijf je, in jou woorden, deze persoon heeft mij 5 keer onder de gordel geslagen, en ik vroeg me af, waarom je een kringetje boven je hooft heb, nu begrijp ik het, dat is jou gordel. Wat een geluk dat ik de enige ben die dat heiligingsteken ziet in je foto, het rotte is, dat alleen Joden deze tekens kunnen zien.

En als we het toch hebben over jou heiligheid, wat bedoel je met jouw sinistere zin ==
Propaganda happy hour: 16:00-18:00uur. Je mag in dat tijdsbestek alle kinderen van alles proberen te overtuigen.==

Dat samen met je herhaaldelijke voorbeelden van het verkrachten van kleine meisjes, geeft een heel ongemakkelijk gevoel. En kom nu niet dat dit een mopje was, de ouders die hun kinderen in jouw verantwoording laten op de skiles, hebben jou knappe antwoorden en grapjes niet gelezen.

Ik begrijp dat jij niet kan begrijpen waarvoor wij Israëliërs en Joden zo kwaad worden op hoe jij jouw baantje uitvoert, dat, Mihai, is dat wij wel idealen hebben en wel een land hebben waar wij uiteindelijk thuis zijn, jij daar in tegen ben in de ogen van je medestrijders, de Nederlanders, gewoon een Westerse allochtoon. Vreemdeling waar je ook woont, niet om je kleur, niet om je accent, maar om je mentaliteit, of in andere woorden, zoals jij in jou introductie zei ==
Waarschuwing: Ik ben mensonvriendelijk IK HEB EEN SLECHT KARAKTER. DAT WETEN WE SINDS MIJN GEBOORTE. GEBRUIK DAT NIET MEER ALS ARGUMENT. ==
Mihai, ik gebruik dit niet als een argument, het is een feit dat jij ontelbare keren heb bewezen.
Nu ga ik iets doen wat jij elke keer probeert, ik beloof deze campagne te stoppen, als je binnen 24 uren van nu 10.45, 21 April 2011, je excuses aanbied aan iedereen en je blogs over Israel verwijderd van het VKBlog.
En excuus aanbieden is niet als jouw belediging van mijn moeder, dat je goedpraat (wetenschappelijk bewezen) na 5 minuten, mij mag je beledigen (ik weet wie het zegt en jou mentale conditie) maar mijn moeder kan zich niet meer verdedigen

4 comments:

david verveer said...

En hij heeft gehapt, hij heeft me geschort gekregen op de VKBlog, en verwijst naar mijn blogs.
Hij spreekt over laster, enz, terwijl de teksten meestal van hem zelf zijn, hoe stom kan men zijn.
En nee, Hasbarah leest mijn berichten niet, ik krijg niet betaald.

david verveer said...

En dan schrijft hij:==Ik heb je gisteren wetenschappelijk aangetoond dat ik slechts mijzelf zelfverdedig. In al die drie discussies was ik eerst herhaaldelijk aangevallen, heb ik het een aantal keer genegeerd en pas later terug geslagen. Dus probeer het nu niet meer de schuld naar mij toe te schuiven.==
wetenschappelijk aangetoont, welke wetenschap welk bewijs? Terug slaan in zijn bekrompen hersens is het intimideren van familie leden, erg primitief, dat is nu een kelner in een Nederlandse Rechtskamer, en in deze geestelijke toestand schrijft hij zijn kelners tentamen?

david verveer said...

Reine, Mihai's grootste vijand is Mihai zelf, hij begrijpt niet wat hij schrijft, hij past zinnen aan, plakt berichten met wijzigingen, en als ik nu alles op een rijtje zet en het copieerd, dan huilt hij dat iedereen hem aanvalt. Op jou blog van 200 heb en kon ik niet mee doen, zou het zijn dat meeste mensen niet eens zijn met zijn reacties?

david verveer said...

Mihai, wil je even vertellen wat precies mijn laster was, zo dat ik mijn blog kan aanpassen. Wat heb jij niet geschreven tussen de zinnen die ik van jou geplakt heb?

Of zijn er zinnen die je ontkent, dan zal ik je aantonen waar en wanneer ze geschreven zijn.

Hoop dat je antwoord en je niet weer verbergt in angst dat de wereld nu eindelijk begrijpt wat jij bent.