Saturday, January 8, 2011

We zijn weer terug!

Na een jaar afwezigheid, kom ik weer terug naar mijn eigen blog. Jaren schreef ik op mijn blog in de Volkskrant, en mijn blog, maar dacht dat met een lezer aantal van meer dan 5600 lezers in de volkskrant, ik geen eigen blog nodig had, maar helaas, de Volkskrant werd aan de Belgen verkocht, en die stoppen er mee, na 1st van Maart geen VK blog meer.

Het leuke en interresante van het VK blog was het grote publiek, de aantal van verschillenden opinies, reacties, sommige stom, sommige leuk en vele kwatsch, maar natuurlijk veel meer attentie dan mijn eigen blogje www.dverveer.blogspot.com.

Dus nu ben ik terug, en zullen we proberen het lezers aantal op te bouwen, want het heeft weinig zin om alleen op mij zelf te bloggen, ik heb net als iedereen een audience nodig.
Dus toevallige lezer, tot ziens
David Verveer

No comments: